-->

6/21/2015

I'm muslim and I'm not terrorist

My Name is Khan
Bismillahirrahmanirrahim.
Dün gece kısa bir anını izlediğim filmin bugün Khan'ın oğlunun ölümünden sonra ki yaşadığı olayları anlatan sahnelerine denk geldim.Hayatımda bu kadar profesyonel Müslümanları anlatan , gerçekten süper profesyonel bir film izlemedim.Filmin hiçbir sahnesinde ağlamamak imkansız.Namaz,yapılması gerekenlerin ne olursa olsun yapılması gerektiği,sevgi,Nefretin şeytanın vesvesesi olduğu üzerine anlatılabilecek tek film gerçekten tek film.Bu filmin gerçek olup olmadığını bilmiyorum.Ama hangi düşünce hangİ ruh hali ile yazıldığı hangi ekiple çekildiğinide bilmiyorum.Ama bu film YAPTIRILMIŞ evet özellikle YAPTIRILMIŞ kelimesini kullanıyorum.Bu filmin içinde  A.B.D Başkanı Sayın Barack Hussein Obama'nın oynamaması gerçekten büyük talihsizlik.Bu filmi izleyip izlemediğini gerçekten çok merak ettim..

Müslüman olarak sorgulayın kendinizi..Kimiz biz..
I'm muslim and I'm not terrorist.......
NEXT ARTICLE Next Post
PREVIOUS ARTICLE Previous Post
NEXT ARTICLE Next Post
PREVIOUS ARTICLE Previous Post
 

byFeed