-->

6/10/2015

CEO KÖY

Linkedindeki profesyonel ortam kullanıcıların dikkatini çekmiştir.Uzun süredir takip ettiğim linkedin çalışmaları ve sayfaları içinde meşhur İNOVASYON/CEO kelimeleri için 2 adet sayfa oluşturdum.Karadeniz insanının fena buluşları ve çalışmalarından ilhamla adını verdiğim KARADENİZ İNOVASYON ve üç harfli ama insana beyin fırtınaları geçirten meşhur CEO kelimesinden esinlendiğim daha öncede çok uçuk bir hayalle kurduğum CEO KÖY sayfalarımı oluşturdum.

Karadeniz inovasyon ;inovasyon kültürü ve çarpan etkileri ile ilgili bir sayfa iken ceo köy .CEO KÖY fikrim  ülkemizde ve dünyada CEO olarak görev yapan firma holding sahiplerinin bulunduğu sanal bir ortam oluşturup farkındalık oluşturacak veya çarpan etkisi yaratabilecek çalışmaların birlikteliğini sağlamaktır.Aynı zamanda işbirliği çalışmaları içinde pozitif bir ortam olacaktır.CEO KÖY sayfamı oluştururken ilk önce bölgemden yani SAMSUNDAN büyük bir marka #TOZLU giyimin sahibi ve CEO'su Sayın Hüseyin TOZLU beyi davet ettim.Beni kırmayarak davetimi geri çevirmedi sayfamda yerini aldı kendisine bir kez daha teşekkür ediyorum.

NEXT ARTICLE Next Post
PREVIOUS ARTICLE Previous Post
NEXT ARTICLE Next Post
PREVIOUS ARTICLE Previous Post
 

byFeed