-->

12/14/2015

RECEP KONUK TORKU ve MARKA İNOVASYONU


Bugün 14.12.2015 Orta Karadeniz Kalkınma Ajansının çalışmaları ile ortaya çıkan Bir kalkınma Modeli TORKU programına katıldık.Sayın Mevlüt ÖZEN,Sayın Ahmet DEMİRCAN ve Valimiz İbrahim ŞAHİN'in konuşmalarını dinledikten sonra sırasını merakla beklediğimiz Sayın RECEP KONUK milletvekilimiz TORKU'nun Marka Mühendisini dinlemek daha doğrusu bir ANADOLU markasını dinlemek bu beni oldukça heyecanlandırdı.Konuşması boyunca bunuda yaptık şunun en son sistemini kurduk yapamazssınız dediler başardık CÜMLELERİNİ duydukça yerimde duramadım.Ven en son yukarıda gördüğünüz çekim gerçekleşti.

Birbiri ardına gelen başarılar merakla bizleri dinlemeye sevketti.Şeker pancarı et süt ürünleri,çikolata enerji derken koskocaman bir DÜNYA MARKASI oluverdi #TORKU.Bu kadar büyük bir başarıyı dinlerken arada çalan telefonlara arkadan gelen konuşmalara hiç bu kadar kızdığımı hatırlamıyorum.Ve hiç bu kadar şeker pancarı fabrikası olmasaydı bunları yapabilirmiydiniz sorusu kadar tuhaf bir soru sorulabileceğini düşünemedim.

Bu sorudan sonra aklıma gelen ilk cevap şöyle olacak diye olmalı diyede düşündüm  ALLAH izin verirse TAŞTAN SU ÇIKARTIR afrikaya boru hattıyla  sulama sistemi kurarız deseydi keşke diye düşündüm.

Dünya MARKASI olma yolunda adım atmış demiycem artık DÜNYA markası olmuş bunu inanarak başarmış bir BEYİN'e bu sorulmamalı ve bu bireysel düşünce olmamalı .TÜRK milleti DÜNYAYA nam salmış bir Millet ve Ümmet olmuşken dünya ARTIK Türkiye sınırları içinde sıkışmışken ÇELTİĞİN durumu ne olacak diye sorulmamalı.MARKALAŞMAK diye birşey hiçmi duymadınız.

AKŞAM ÜSTÜ çok sevdiğim ABİ dediğim BAYBARS ALTUNTAŞ' Beyefendinin yazısını okudum.Yaptığı çalışmayı anlatırken gördüğü bir lüzum üzerine  TBAA – Türkiye Melek Yatırımcılar Derneği'ni acilen topladım diyor.Bu girişimciler bu insanlar neden bunları yapıyor neden akşam evinde oturmak yatmak varken  taa dünyanın öbür ucunda farklı ülkelerde birileriyle toplanıyor Çünkü sığ düşüncelerden kurtulmuş bu muhteşem mütevazi insanlar Devletimizin Milletimizin tüm dünyada söz sahibi olabileceğini istenirse başarılabileceğini ve daha bir çok şeyi anlatabiliyor.

Bize düşen bu saatten sonra acizane bildiğimiz konularda DÜNYA MARKASI TORKUYU EN BAŞTAKİ konular üzerine almak anlatmak ve paylaşmak.

Mütevazi insanlar bilsinlerki  Hasbinallah ve Ni'mel Vekil, ve Ni'mel Mevla, ve Ni'mel Nasir dedikleri sürece ALLAH C.C İZNİ ile her daim onlarla olan birileri her zaman olacaktır.

#torku
#recepkonuk
#konyaşeker
#dünyamarkasıTORKU

















NEXT ARTICLE Next Post
PREVIOUS ARTICLE Previous Post
NEXT ARTICLE Next Post
PREVIOUS ARTICLE Previous Post
 

byFeed